<<<  Exchange rate of polish currency PLN
<<<  Aktualny kurs polskiej waluty PLN


INTO   into@into.pl     tel. 691 516 270     actualization : 23-02-2017
Contact
Motor Speed Controllers
Regulatory obrotów silników
Accessories
Akcesoria
Motor and controller kits
Zestawy silnik i regulator
I ask the performance of the inverter
Zlecę wykonanie falownika
Cooling  methods  for  motor
Sposoby chłodzenia silnika
Conversion of units
Przeliczanie jednostek
Electric vehicles
Pojazdy elektryczne
Frequently Asked Questions
Najczęściej zadawane pytania
The most powerful motor for electric vehicles
Najmocniejszy silnik do pojazdów elektrycznych
32kW motor mounted in the car
Silnik 32kW w samochodzie


Electric  motors  for  motorcycles,  cars,  boats  and  other  vehicles.

Silniki  elektryczne  do  motocykli,  samochodów,  łodzi  i  innych  pojazdów.


dokładny opis
24kW  Induction  motor
24V...96V   300A   7,1kg

1722 PLN

dokładny opis

24kW  Induction  motor
24V...96V   300A   7,5kg

1845 PLN

dokładny opis
38kW  Induction  motor  
24V...120V   380A   11,3kg

2460 PLN

dokładny opis

38kW  Induction  motor
24V...120V   380A   12kg

2583 PLN

dokładny opis
62kW  Induction  motor
24V...120V   610A   17kg 

3444 PLN

dokładny opis

62kW  Induction  motor
24V...120V   610A   18kg

3616 PLN

dokładny opis
100kW  Induction motor
24V...144V   800A   23kg  

4920 PLN
dokładny opis
100kW  Induction  motor
24V...144V   800A   25kg

5043 PLN
dokładny opis
250kW  Induction  motor
24V...288V   1000A   64kg

9923 PLN
New

dokładny opis
15kW  Brushless  BLDC  Motor
24V...90V   180A   2,6kg

3000 PLN

dokładny opis

15kW  Brushless BLDC Motor
24V...90V   250A   3kg

3813 PLN

dokładny opis

20kW  Brushless BLDC Motor
24V...90V    230A    3,6kg

3936 PLN



dokładny opis
16kW  Brushed DC motor 24V...72V   420A   12kg 
 
2952 PLN



dokładny opis

23kW  Brushed DC motor
24V...96V   500A  14kg

3567 PLN


dokładny opis

27kW  Brushed DC motor
24V...96V    540A   17kg

3813 PLN


dokładny opis

32kW  Brushed DC motor
24V...120V   600A   18kg

4059 PLN




Motor  Speed  Controllers.

Regulatory  obrotów  silników.

dokładny opis

11kW  BLDC 
motor controller
24V...60V   190A   0,4kg

2337 PLN


dokładny opis

  29kW  Brushed
motor controller
24V...72V   400A   1,3kg

2091 PLN



dokładny opis

  50kW  Brushed
motor controller
24V...72V   700A   1,6kg

4305 PLN



dokładny opis

  57kW  Brushed
motor controller
24V...144V   400A   3,4kg

4428 PLN
New



dokładny opis

  86kW  Brushed
motor controller
24V...144V   600A   3,4kg

6888 PLN


dokładny opis

9,6kW  Induction
motor controller
24V...60V    200A   1,2kg

1735 PLN


dokładny opis

15kW  Induction
motor controller
24V...60V    320A   1,4kg

1981 PLN


dokładny opis

20kW  Induction
motor controller
24V...72V    280A   1,4kg

4182 PLN


dokładny opis

37kW  Induction 
motor controller
24V...72V    520A   2,6kg

5289 PLN


dokładny opis

40kW  Induction
motor controller
24V...120V   400A   9kg

7380 PLN







Accessories for electric vehicles

Akcesoria do pojazdów elektrycznych.



dokładny opis

Thermometer 110stC
Termometr 110stC
28 PLN


dokładny opis

Star connection terminal
 induction motor  33g

Zwora  do podłączenia 
 silnika indukcyjnego
w gwiazdę
43 PLN

dokładny opis

Electric Speed throttle
 Control with foot  0,3kg

Stopka płynnej
 regulacji obrotów
246 PLN


dokładny opis


8A  Charger
for 12V  battery   0,3kg
Charging current 8A

8A Ładowarka 
do akumulatorów 12V
98,40 PLN

dokładny opis

 16kW 
electric motor
 brush holder 0,6kg

Szczotkotrzymacz
 do silnika 16kW

492 PLN

dokładny opis

23kW
 electric motor 
brush holder  0,9kg

Szczotkotrzymacz 
do silnika 23kW

517 PLN

dokładny opis

32kW
 electric motor
 brush holder  1kg

Szczotkotrzymacz 
do silnika 32kW

615 PLN

dokładny opis

40W 
Electric motor 
cooling fan 12V
 max  power 40W    0,5kg

Wentylator do 
chłodzenia silnika

123 PLN

dokładny opis

40W
 Electric motor
 cooling fan 12V
with potentiometer
 max  power 40W    0,5kg

Wentylator do 
chłodzenia silnika

160 PLN

dokładny opis

67W
 Electric motor
 cooling fan 32V   
max  power 67W    0,5kg

Wentylator do 
chłodzenia silnika

369 PLN

dokładny opis

96W
 Electric motor
 cooling fan 12V
max  power 96W    0,7kg

Wentylator do 
chłodzenia silnika

468 PLN

dokładny opis

192W 
Electric motor
 cooling fan 12V   
 max  power 192W   1,3kg

Wentylator do 
chłodzenia silnika

738 PLN

dokładny opis

Encoder
100 imp./rot  
0,11kg

Enkoder 

240 PLN






Recomended kits for electric vehicles

Polecane zestawy napędowe do pojazdów elektrycznych.

dokładny opis

Kit a maximum power of 10,8kW , Vehicle speed 80km/h
24kW induction motor with 15kW motor controller
10,8kW   9kg
3826 PLN

dokładny opis

 Kit a maximum power of 21kW , Vehicle speed 120km/h
23kW brushed DC motor with 29kW motor controller 
21kW   16kg
5658 PLN

dokładny opis

Kit a maximum power of 22kW , Vehicle speed 120km/h
38kW induction motor with 37kW motor controller
22kW   15kg
7872 PLN

dokładny opis

Kit a maximum power of 40kW , Vehicle speed 160km/h
100kW induction motor with 40kW motor controller
40kW   34kg
cena  
12423zł






















Asynchronous   induction   motor  24kW  24V...96V

Silnik  indukcyjny asynchroniczny


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Specifications:
Dane techniczne:

Napięcie zasilania Voltage 24V 36V 48V 72V 96V
Maks. moc przez 5 sekund Peak power for 5 s 6kW 9kW 12kW 18kW 24kW
Moc przy pracy ciągłej Rated power 2kW 3kW 4kW 6kW 8kW
Maksymalny pobór prądu Peak current 300A 300A 300A 300A 300A
Prąd przy pracy ciągłej Rated current 100A 100A 100A 100A 100A
Prąd bez obciążenia No-load current 6A 4A 3A 2A 1,5A
Obroty bez obciążenia No-load speed 15000 rpm 15000 rpm 15000 rpm 15000 rpm 15000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy RPM at peak power 3000 rpm 4500 rpm 6000 rpm 9000 rpm 12000 rpm
Max. moment obr. przez 5 s Peak torque by 5 s 19Nm 19Nm 19Nm 19Nm 19Nm
Średnica osi Shaft diameter 14mm
Średnica silnika Motor diameter 137mm
Waga silnika Weight 7,1kg



Price Cena 1722 PLN



Silnik indukcyjny asynchroniczny, polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony wentylatorem, to może ciągle, bez przerwy, pobierać prąd 100A, a przy zasilaniu 96V osiąga moc 8kW, oraz może przez 5 sekund pobierać prąd 300A, osiąga wtedy moc 24kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą.







































Asynchronous   induction   motor  24kW  24V...96V   oil-cooled

Silnik  indukcyjny asynchroniczny chłodzony olejem


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

Specifications:
Dane techniczne:

Napięcie zasilania Voltage 24V 36V 48V 72V 96V
Maks. moc przez 20 s Peak power for 20 s 6kW 9kW 12kW 18kW 24kW
Moc przy pracy ciągłej Rated power 4kW 6kW 8kW 12kW 16kW
Maksymalny pobór prądu Peak current 300A 300A 300A 300A 300A
Prąd przy pracy ciągłej Rated current 200A 200A 200A 200A 200A
Prąd bez obciążenia No-load current 12A 8A 6A 4A 3A
Obroty bez obciążenia No-load speed 15000 rpm 15000 rpm 15000 rpm 15000 rpm 15000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy RPM at peak power 3000 rpm 4500 rpm 6000 rpm 9000 rpm 12000 rpm
Max. moment obr. przez 20s Peak torque by 20 s 19Nm 19Nm 19Nm 19Nm 19Nm
Średnica osi Shaft diameter 14mm
Średnica silnika Motor diameter 137mm
Waga silnika Weight 7,5kg



Price Cena   1845 PLN






Silnik indukcyjny asynchroniczny, polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, bez przerwy, pobierać prąd 200A, a przy zasilaniu 96V osiąga moc 16kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 300A, osiąga wtedy moc 24kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą.
















Silnik Indukcyjny 100kW - wymiary





















Asynchronous   induction   motor  38kW  24V...120V

Silnik  indukcyjny asynchroniczny


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Specifications:
Dane techniczne:

Napięcie zasilania Voltage 24V 36V 48V 72V 96V 120V
Maks. moc przez 5 s Peak power for 5 s 6kW 11kW 15kW 22kW 30kW 38kW
Moc przy pracy ciągłej Rated power 2,5kW 3,7kW 5kW 7,3kW 10kW 12,5kW
Maksymalny pobór prądu Peak current 300A 380A 380A 380A 380A 380A
Prąd przy pracy ciągłej Rated current 127A 127A 127A 127A 127A 127A
Prąd bez obciążenia No-load current 8A 5,3A 4A 2,7A 2A 1,6A
Obroty bez obciążenia No-load speed 12000 rpm 12000 rpm 12000 rpm 12000 rpm 12000 rpm 12000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy RPM at peak power 2000 rpm 3000 rpm 4000 rpm 6000 rpm 8000 rpm 10000 rpm
Max. moment obr. przez 5 s Peak torque by 5 s 28Nm 35Nm 35Nm 35Nm 35Nm 35Nm
Średnica osi Shaft diameter 19mm
Średnica silnika Motor diameter 154mm
Waga silnika Weight 11,3kg



Price Cena   2460 PLN



Silnik indukcyjny asynchroniczny, polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony wentylatorem, to może ciągle, bez przerwy, pobierać prąd 127A, a przy zasilaniu 120V osiąga moc 12,5kW, oraz może przez 5 sekund pobierać prąd 380A, osiąga wtedy moc 38kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą.







wykres dla silnika indukcyjnego 38kW































Asynchronous   induction   motor  38kW  24V...120V   oil-cooled

Silnik  indukcyjny asynchroniczny  chłodzony olejem


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

Specifications:
Dane techniczne:

Napięcie zasilania Voltage 24V 36V 48V 72V 96V 120V
Max. moc przez 20 sekund Peak power for 20 s 6kW 11kW 15kW 22kW 30kW 38kW
Moc przy pracy ciągłej Rated power 5kW 7kW 10kW 14,5kW 20kW 25kW
Maksymalny pobór prądu Peak current 300A 380A 380A 380A 380A 380A
Prąd przy pracy ciągłej Rated current 254A 254A 254A 254A 254A 254A
Prąd bez obciążenia No-load current 16A 10,6A 8A 5,3A 4A 3,2A
Obroty bez obciążenia No-load speed 12000 rpm 12000 rpm 12000 rpm 12000 rpm 12000 rpm 12000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy RPM at peak power 2000 rpm 3000 rpm 4000 rpm 6000 rpm 8000 rpm 10000 rpm
Max. moment obr. przez 20 s Peak torque by 20 s 28Nm 35Nm 35Nm 35Nm 35Nm 35Nm
Średnica osi Shaft diameter 19mm
Średnica silnika Motor diameter 154mm
Waga silnika Weight 12kg



Price Cena   2583 PLN






Silnik indukcyjny asynchroniczny, polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, bez przerwy, pobierać prąd 254A, a przy zasilaniu 120V osiąga moc 25kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 380A, osiąga wtedy moc 38kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą.







wykres dla silnika indukcyjnego 38kW








Silnik Indukcyjny 100kW - wymiary





















Asynchronous   induction   motor  62kW  24V...120V

Silnik  indukcyjny asynchroniczny


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Specifications:
Dane techniczne:

Napięcie zasilania Voltage 24V 36V 48V 72V 96V 120V
Maks. moc przez 5 sekund Peak power for 5 s 12kW 18kW 25kW 37kW 50kW 62kW
Moc przy pracy ciągłej Rated power 4kW 6kW 8kW 12kW 16kW 20kW
Maksymalny pobór prądu Peak current 610A 610A 610A 610A 610A 610A
Prąd przy pracy ciągłej Rated current 200A 200A 200A 200A 200A 200A
Prąd bez obciążenia No-load current 12A 8A 6A 4A 3A 2,4A
Obroty bez obciążenia No-load speed 12000 rpm 12000 rpm 12000 rpm 12000 rpm 12000 rpm 12000 rpm
Obroty przy maks mocy RPM at peak power 2000 rpm 3000 rpm 4000 rpm 6000 rpm 8000 rpm 10000 rpm
Max. moment obr. przez 5 s Peak torque by 5 s 59Nm 59Nm 59Nm  59Nm 59Nm  59Nm
Średnica osi Shaft diameter 24mm
Średnica silnika Motor diameter 171mm
Waga silnika Weight 17kg



Price Cena   3444 PLN



Silnik indukcyjny asynchroniczny, polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony wentylatorem, to osiąga moc 62kW podczas mocy chwilowej 5s, oraz osiąga moc 20kW przy pracy ciągłej.







wykres dla silnika indukcyjnego 38kW































Asynchronous   induction   motor  62kW  24V...120V   oil-cooled

Silnik  indukcyjny asynchroniczny chłodzony olejem


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

Specifications:
Dane techniczne:

Napięcie zasilania Voltage 24V 36V 48V 72V 96V 120V
Maks. moc przez 20 sekund Peak power for 20 s 12kW 18kW 25kW 37kW 50kW 62kW
Moc przy pracy ciągłej Rated power 8kW 12kW 16kW 24kW 36kW 40kW
Maksymalny pobór prądu Peak current 610A 610A 610A 610A 610A 610A
Prąd przy pracy ciągłej Rated current 400A 400A 400A 400A 400A 400A
Prąd bez obciążenia No-load current 24A 16A 12A 8A 6A 5A
Obroty bez obciążenia No-load speed 12000 rpm 12000 rpm 12000 rpm 12000 rpm 12000 rpm 12000 rpm
Obroty przy maks mocy RPM at peak power 2000 rpm 3000 rpm 4000 rpm 6000 rpm 8000 rpm 10000 rpm
Max. moment obr. przez 20 s Peak torque by 20 s 59Nm 59Nm 59Nm 59Nm 59Nm 59Nm
Średnica osi Shaft diameter 24mm
Średnica silnika Motor diameter 171mm
Waga silnika Weight 18kg



Price Cena   3616 PLN






Silnik indukcyjny asynchroniczny, polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to osiąga moc 62kW podczas pracy chwilowej 20s, oraz osiąga moc 40kW przy pracy ciągłej.







wykres dla silnika indukcyjnego 38kW








Silnik Indukcyjny 62kW - wymiary




















Asynchronous   induction   motor  100kW  24V...144V

Silnik  indukcyjny asynchroniczny


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Specifications:
Dane techniczne:

Napięcie zasilania Voltage 24V 36V 48V 72V 96V 144V
Maks. moc przez 5 s Peak power for 5 s 9kW 18kW 33kW 50kW 67kW 100kW
Moc przy pracy ciągłej Rated power 5,5kW 8kW 11kW 17kW 22kW 33kW
Maksymalny pobór prądu Peak current 450A 600A 800A 800A 800A 800A
Prąd przy pracy ciągłej Rated current 267A 267A 267A 267A 267A 267A
Prąd bez obciążenia No-load current 15A 10A 7,5A 5A 3,7A 2,5A
Obroty bez obciążenia No-load speed 10000 rpm 10000 rpm 10000 rpm 10000 rpm 10000 rpm 10000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy RPM at peak power 1400 rpm 2100 rpm 2800 rpm 4200 rpm 5600 rpm 8400 rpm
Max. moment obr. przez 5 s Peak torque by 5 s 62Nm 83Nm 110Nm 110Nm 110Nm 110Nm
Średnica osi Shaft diameter 28mm
Średnica silnika Motor diameter 191mm
Waga silnika Weight 23kg



Price Cena   4920 PLN



Silnik indukcyjny asynchroniczny, polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony wentylatorem, to może ciągle, bez przerwy, pobierać prąd 267A, a przy zasilaniu 144V osiąga moc 33kW, oraz może przez 5 sekund pobierać prąd 800A, osiąga wtedy moc 100kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą.







































Asynchronous   induction   motor  100kW  24V...144V   oil-cooled

Silnik  indukcyjny asynchroniczny  chłodzony olejem


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

Specifications:
Dane techniczne:

Napięcie zasilania Voltage 24V 36V 48V 72V 96V 144V
Maks. moc przez 20 s Peak power for 20 s 9kW 18kW 33kW 50kW 67kW 100kW
Moc przy pracy ciągłej Rated power 9kW 16kW 22kW 33kW 45kW 67kW
Maksymalny pobór prądu Peak current 450A 600A 800A 800A 800A 800A
Prąd przy pracy ciągłej Rated current 450A 530A 530A 530A 530A 530A
Prąd bez obciążenia No-load current 30A 20A 15A 10A 7,5A 5A
Obroty bez obciążenia No-load speed 10000 rpm 10000 rpm 10000 rpm 10000 rpm 10000 rpm 10000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy RPM at peak power 1400 rpm 2100 rpm 2800 rpm 4200 rpm 5600 rpm 8400 rpm
Max. moment obr. przez 20 s Peak torque by 20 s 62Nm 83Nm 110Nm 110Nm 110Nm 110Nm
Średnica osi Shaft diameter 28mm
Średnica silnika Motor diameter 191mm
Waga silnika Weight 25kg



Price Cena   5043 PLN






Silnik indukcyjny asynchroniczny, polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, bez przerwy, pobierać prąd 530A, a przy zasilaniu 144V osiąga moc 67kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 800A, osiąga wtedy moc 100kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą.
















Silnik Indukcyjny 100kW - wymiary




















Asynchronous   induction   motor  250kW  24V...288V   oil-cooled

Silnik  indukcyjny asynchroniczny  chłodzony olejem


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

Specifications:
Dane techniczne:

Napięcie zasilania Voltage 24V 48V 72V 96V 144V 288V
Maks. moc przez 20 sekund Peak power for 20 s 5kW 21kW 47kW 83kW 125kW 250kW
Moc przy pracy ciągłej Rated power 5kW 21kW 42kW 56kW 85kW 170kW
Maksymalny pobór prądu Peak current 250A 500A 750A 1000A 1000A 1000A
Prąd przy pracy ciągłej Rated current 250A 500A 670A 670A 670A 670A
Prąd bez obciążenia No-load current 60A 30A 20A 15A 10A 5A
Obroty bez obciążenia No-load speed 10000 rpm  10000 rpm  10000 rpm 10000 rpm  10000 rpm 10000 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy RPM at peak power 700 rpm 1400 rpm  2100 rpm 2800 rpm  4200 rpm 8400 rpm
Max moment obrotowy Peak torque by 20 s 68Nm 143Nm  214Nm 284Nm  284Nm 284Nm
Średnica osi Shaft diameter 38mm
Średnica silnika Motor diameter 270mm
Waga silnika Weight 64kg



Price Cena   9923 PLN






Silnik indukcyjny asynchroniczny, polecany do napędu gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, bez przerwy, pobierać prąd 670A, a przy zasilaniu 288V osiąga moc 170kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 1000A, osiąga wtedy moc 250kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą.
















Silnik Indukcyjny 250kW - wymiary




















Brushless  BLDC  Motor  15kW  24V...90V

Silnik   bezszczotkowy  BLDC

Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Specifications:
Dane techniczne:

Napięcie zasilania Voltage 24V 36V 48V 72V 90V
Maksymalna moc przez 5 s Peak power for 5 s 4kW 6kW 8kW 12kW 15kW
Moc przy pracy ciągłej Rated power 2kW 3kW 4kW 6kW 7,5kW
Maksymalny pobór prądu Peak current 180A 180A 180A 180A 180A
Prąd przy pracy ciągłej Rated current 90A 90A 90A 90A 90A
Prąd bez obciążenia No-load current 4A 6A 8A 12A 15A
Obroty przy maksymalnej mocy RPM at peak power 3000 rpm 4500 rpm 6000 rpm 9000 rpm 11000 rpm
Obroty przy pracy ciągłej Rated speed 3250 rpm 4800 rpm 6500 rpm 9800 rpm 12200 rpm
Obroty bez obciążenia No-load speed 3800 rpm 5700 rpm 7600 rpm 11500 rpm 14400 rpm
Max. moment obr. przez 5 s Peak torque by 5 s 13Nm
Max. moment obr. pracy ciągłej Rated torque 6Nm
Średnica osi Shaft diameter 17mm
Średnica silnika Motor diameter 100mm
Waga silnika Weight 2,6kg



Price Cena   3000 PLN



Silnik bezszczotkowy, polecany do napędu roweru, skutera, motocykla, gokarta, motolotni i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. W silniku są zamontowane magnesy neodymowe. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony, to może ciągle, bez przerwy, pobierać prąd 90A, a przy zasilaniu 90V osiąga moc 7,5kW, oraz może przez 5 sekund pobierać prąd 180A, osiąga wtedy moc 15kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą.


































Brushless   BLDC   Motor   15kW  24V...90V

Silnik   bezszczotkowy  BLDC



Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Specifications:
Dane techniczne:

Napięcie zasilania Voltage 24V 36V 48V 72V 90V
Maksymalna moc przez 20 s Peak power for 20 s 5kW 8kW 10kW 13kW 15kW
Moc przy pracy ciągłej Rated power 3,8kW 6kW 7,5kW 9,5kW 11kW
Maksymalny pobór prądu Peak current 250A 250A 250A 250A 250A
Prąd przy pracy ciągłej Rated current 200A 200A 200A 200A 200A
Prąd bez obciążenia No-load current 20A 30A 40A 60A 80A
Obroty przy maksymalnej mocy RPM at peak power 2400 rpm 3700 rpm 4800 rpm 5800 rpm 7000 rpm
Obroty przy pracy ciągłej Rated speed 2600 rpm 4000 rpm 5200 rpm 6400 rpm 8000 rpm
Obroty bez obciążenia No-load speed 3000 rpm 5000 rpm 6000 rpm 8000 rpm 10000 rpm
Max. moment obr. przez 20 s Peak torque by 20 s 20Nm
Max. moment obr. pracy ciągłej Rated torque 14Nm
Średnica osi Shaft diameter 17mm
Średnica silnika Motor diameter 100mm
Waga silnika Weight 3kg



Price Cena   3813 PLN



Silnik bezszczotkowy, polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, motolotni i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. W silniku są zamontowane magnesy neodymowe. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony olejem, to może ciągle, bez przerwy, pobierać prąd 200A, a przy zasilaniu 90V osiąga moc 11kW, oraz może przez 20 sekund pobierać prąd 250A, osiąga wtedy moc 15kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą.





















Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie




















Brushless   BLDC   Motor  20kW  24V...90V

Silnik   bezszczotkowy  BLDC

Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Specifications:
Dane techniczne:

Napięcie zasilania Voltage 24V 36V 48V 72V 90V
Maksymalna moc przez 5 s Peak power for 5 s 5,5kW 8kW 11kW 16kW 20kW
Moc przy pracy ciągłej Rated power 3,5kW 5kW 7kW 10kW 13kW
Maksymalny pobór prądu 5 s Peak current for 5s 230A 230A 230A 230A 230A
Prąd przy pracy ciągłej Rated current 150A 150A 150A 150A 150A
Prąd bez obciążenia No-load current 4A 6A 8A 12A 15A
Obroty przy maksymalnej mocy RPM at peak power 2850 rpm 4300 rpm 5700 rpm 8600 rpm 10800 rpm
Obroty przy pracy ciągłej Rated speed 3100 rpm 4600 rpm 6200 rpm 9300 rpm 11700 rpm
Obroty bez obciążenia No-load speed 3600 rpm 5400 rpm 7200 rpm 10800 rpm 13500 rpm
Max. moment obr. przez 5 s Peak torque by 5 s 18Nm
Max. moment obr. pracy ciągłej Rated torque 10Nm
Średnica osi Shaft diameter 17mm
Średnica silnika Motor diameter 120mm
Waga silnika Weight 3,6kg



Price Cena   3936 PLN



Silnik bezszczotkowy, polecany do napędu roweru, skutera, motocykla, gokarta, motolotni i innych pojazdów. Żywotność silnika jest większa od silników szczotkowych dlatego że, silnik nie posiada zużywających się szczotek i komutatora. W silniku są zamontowane magnesy neodymowe. Gdy silnik jest bardzo dobrze chłodzony, to może ciągle, bez przerwy, pobierać prąd 150A, a przy zasilaniu 90V osiąga moc 13kW, oraz może przez 5 sekund pobierać prąd 230A, osiąga wtedy moc 20kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą.








































Brushed  DC  motor  16kW  24V...72V

Silnik  szczotkowy  DC


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Specifications:
Dane techniczne:

Napięcie zasilania Voltage 24V 36V 48V 72V
Maksymalna moc przez 5 sekund Peak power for 5 s 8kW 11kW 13kW 16kW
Moc przy pracy ciągłej Rated power 5kW 7kW 9kW 11kW
Maksymalny pobór prądu Peak current 420A 360A 320A 260A
Prąd przy pracy ciągłej Rated current 280A 240A 210A 170A
Prąd bez obciążenia No-load current 3,4A 5,2A 6,6A 8,9A
Obroty bez obciążenia No-load speed 2200 rpm 3400 rpm 4500 rpm 6800 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy RPM at peak power 1700 rpm 2600 rpm 3400 rpm 5600 rpm
Max. moment obr. przez 5 s Peak torque by 5 s 45Nm 40Nm 36Nm 27Nm
Średnica osi Shaft diameter 22mm
Średnica silnika Motor diameter 176mm
Waga silnika Weight 12kg



Price Cena   2952 PLN




Silnik szczotkowy prądu stałego, jest polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. W silniku są zamontowane magnesy neodymowe i 6 szczotek. Gdy silnik jest zasilany napięciem 72V to może przez 5 sekund pobierać prąd 260A, osiąga wtedy moc 16kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą. Silnik wyposażony jest w termometr , który wskazuje temperaturę szczotek silnika oraz jest wyposażony w termostat. Gdy temperatura szczotek silnika przekroczy 70stC to styki termostatu się zwierają (maksymalne obciążenie styków wynosi 1A). Z silnika są wyprowadzone przewody od termostatu, które można wykorzystać do włączania sygnalizatora świetlnego lub dźwiękowego.

Rozstaw śrub mocujących, po kwadracie wynosi 105mm, czyli od osi śruby do osi jest 105mm. Śruby mocujące mają gwint na długości 25mm a średnicę 10mm.











silnik_16kW_szczotkowy - wymiary




















Brushed DC motor  23kW  24V...96V

Silnik  szczotkowy  DC


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Specifications:
Dane techniczne:

Napięcie zasilania Voltage 24V 36V 48V 72V 96V
Maksymalna moc przez 5 s Peak power for 5 s 10kW 14kW 18kW 21kW 23kW
Moc przy pracy ciągłej Rated power 7kW 9kW 12kW 14kW 15kW
Maksymalny pobór prądu Peak current 500A 450A 420A 350A 280A
Prąd przy pracy ciągłej Rated current 330A 300A 280A 230A 190A
Prąd bez obciążenia No-load current 9A 9,7A 10,2A 11,8A 12,5A
Obroty bez obciążenia No-load speed 1900 rpm 2900 rpm 3850 rpm 5800 rpm 7700 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy RPM at peak power 1400 rpm 2000 rpm 2900 rpm 4200 rpm 6000 rpm
Max. moment obr. przez 5 s Peak torque for 5s 68Nm 67Nm 59Nm 48Nm 36Nm
Średnica osi Shaft diameter 22mm
Średnica silnika Motor diameter 201mm
Waga silnika Weight 14kg



Price Cena   3567 PLN




Silnik szczotkowy prądu stałego, jest polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. W silniku są zamontowane magnesy neodymowe i 8 szczotek. Gdy silnik jest zasilany napięciem 96V to może przez 5 sekund pobierać prąd 280A, osiąga wtedy moc 23kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą. Silnik wyposażony jest w termometr , który wskazuje temperaturę szczotek silnika oraz jest wyposażony w termostat. Gdy temperatura szczotek silnika przekroczy 70stC to styki termostatu się zwierają (maksymalne obciążenie styków wynosi 1A). Z silnika są wyprowadzone przewody od termostatu, które można wykorzystać do włączania sygnalizatora świetlnego lub dźwiękowego.

Rozstaw śrub mocujących, po kwadracie wynosi 105mm, czyli od osi śruby do osi jest 105mm. Śruby mocujące mają gwint na długości 25mm a średnicę 10mm.











Silnik 20kW - wymiary




















Brushed   DC   motor  27kW  24V...96V

Silnik  szczotkowy  DC


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Specifications:
Dane techniczne:

Napięcie zasilania Voltage 24V 36V 48V 72V 96V
Maksymalna moc przez 5 Peak power for 5 s 11kW 15kW 19kW 23kW 27kW
Moc przy pracy ciągłej Rated power 7kW 10kW 12kW 15kW 17kW
Maksymalny pobór prądu Peak current 540A 490A 450A 390A 330A
Prąd przy pracy ciągłej Rated current 360A 330A 290A 260A 220A
Prąd bez obciążenia No-load current 17,8A 24,8A 28,1A 26,2A 26A
Obroty bez obciążenia No-load speed 1350 rpm 2060 rpm 2740 rpm 4120 rpm 5490 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy RPM at peak power 950 rpm 1430 rpm 1900 rpm 2860 rpm 3800 rpm
Max. moment obr. przez 5 s Peak torque for 5 s 111Nm 100Nm 95Nm 77Nm 68Nm
Średnica osi Shaft diameter 22mm
Średnica silnika Motor diameter 201mm
Waga silnika Weight 17kg



Price Cena   3813 PLN




Silnik szczotkowy prądu stałego, jest polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. W silniku są zamontowane magnesy neodymowe i 8 szczotek. Gdy silnik jest zasilany napięciem 96V to może przez 5 sekund pobierać prąd 330A, osiąga wtedy moc 27kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą. Silnik wyposażony jest w termometr , który wskazuje temperaturę szczotek silnika oraz jest wyposażony w termostat. Gdy temperatura szczotek silnika przekroczy 70stC to styki termostatu się zwierają (maksymalne obciążenie styków wynosi 1A). Z silnika są wyprowadzone przewody od termostatu, które można wykorzystać do włączania sygnalizatora świetlnego lub dźwiękowego.

Rozstaw śrub mocujących, po kwadracie wynosi 105mm, czyli od osi śruby do osi jest 105mm. Śruby mocujące mają gwint na długości 25mm a średnicę 10mm.









Silnik 20kW - wymiary




















Brushed   DC   motor   32kW  24V...120V

Silnik  szczotkowy  DC


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Specifications:
Dane techniczne:

Napięcie zasilania Voltage 24V 36V 48V 72V 96V 120V
Maksymalna moc przez 5 s Peak power for 5 s 12kW 16kW 20kW 26kW 30kW 32kW
Moc przy pracy ciągłej Rated power 8kW 11kW 13kW 17kW 20kW 21kW
Maksymalny pobór prądu Peak current 600A 550A 500A 430A 370A 320A
Prąd przy pracy ciągłej Rated current 400A 370A 330A 290A 250A 210A
Prąd bez obciążenia No-load current 10,5A 12,7A 14,5A 15,7A 17,4A 18,8A
Obroty bez obciążenia No-load speed 1260 rpm 1910 rpm 2550 rpm 3820 rpm 5100 rpm 6350 rpm
Obroty przy maksymalnej mocy RPM at peak power 950 rpm 1430 rpm 1900 rpm 2860 rpm 3800 rpm 4800 rpm
Max. moment obr. przez 5 s  Peak torque by 5 s 121Nm 107Nm 100Nm 87Nm 75Nm 64Nm
Średnica osi Shaft diameter 22mm
Średnica silnika Motor diameter 201mm
Waga silnika Weight 18kg



Price Cena   4059 PLN




Silnik szczotkowy prądu stałego, jest polecany do napędu skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu i innych pojazdów. W silniku są zamontowane magnesy neodymowe i 16 szczotek. Gdy silnik jest zasilany napięciem 120V to może przez 5 sekund pobierać prąd 320A, osiąga wtedy moc 32kW. Im silnik jest lepiej chłodzony tym może dłużej pracować z maksymalną mocą. Silnik wyposażony jest w termometr , który wskazuje temperaturę szczotek silnika oraz jest wyposażony w termostat. Gdy temperatura szczotek silnika przekroczy 70stC to styki termostatu się zwierają (maksymalne obciążenie styków wynosi 1A). Z silnika są wyprowadzone przewody od termostatu, które można wykorzystać do włączania sygnalizatora świetlnego lub dźwiękowego.

Rozstaw śrub mocujących, po kwadracie wynosi 105mm, czyli od osi śruby do osi jest 105mm. Śruby mocujące mają gwint na długości 25mm a średnicę 10mm.



















Silnik 20kW - wymiary




























BLDC  motor  controller   11kW  24V...60V 190A

Regulator   silnika  BLDC



 

Specifications:
Dane techniczne:

Maksymalna moc Peak power 11kW
Napięcie zasilania Voltage 24V...60V
Maksymalny ciągły pobór prądu Rated current 100A
Maksymalny pobór prądu przez 20 s Peak current by 20 s 190A
Waga urządzenia Weight 0,4kg
Długość, szerokość i wysokość Length, width and height 12cm x 7,3cm x 2,5cm



Price Cena   2337 PLN




Elektroniczny regulator obrotów silników BLDC. Służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość pojazdu elektrycznego.


Uruchomienie urządzenia:
1. Urządzenie należy przymocować do metalowej ramy lub obudowy pojazdu, w celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy regulatora.
2. Do gniazd A B C  podłączyć bezszczotkowy silnik elektryczny.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 20mm2.
4. Do przewodu czarnego podłączyć minus zasilania.
5. Do przewodu czerwonego podłączyć plus zasilania.
8. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 200A.
5. Ustawić strzałkę gałki potencjometru przy literce T.
6. Włączyć regulator, przesuwając przełącznik w pozycję ON.
6. Przy gałce powinna zapalić się dioda na niebiesko i silnik wyda krótkie dźwięki.
7. Za pomocą włącznika można wyłączać silnik w każdym momencie jego pracy.
7. Obracając gałką można regulować obroty silnika.
9. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa regulatora.
10. Jeżeli obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to należy podłączyć wentylator lub aluminiowy kątownik.



Schemat podłączenia silnika z regulatorem






















Brushed  DC motor  controller   29kW  24V...72V 400A

Regulator  silnika   szczotkowego  DC


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

Specifications:
Dane techniczne:

Maksymalna moc Peak power 29kW
Napięcie zasilania Voltage 24V...72V
Maksymalny ciągły pobór prądu Rated current 160A
Maksymalny pobór prądu przez 60 s Peak current by 60 s 400A
Waga urządzenia Weight 1,3kg
Długość, szerokość i wysokość Length, width and height 12cm x 7,3cm x 2,5cm



Price Cena   2091 PLN




Elektroniczny regulator obrotów silników szczotkowych prądu stałego. Służy do płynnej regulacji obrotów silnika na napięcie 24V...72V.
Regulator posiada:
- zabezpieczenie termiczne, to znaczy gdy temperatura wewnątrz regulatora przekroczy 110 stopni C, to regulator się wyłączy;
- zabezpieczenie prądowe, można ustawić jaki maksymalny prąd może podawać regulator do silnika;
- wolny start (soft-start), można ustawić tak aby, silnik powoli się rozpędzał do maksymalnych obrotów.




Uruchomienie regulatora:
1. Urządzenie należy przymocować do metalowej ramy lub obudowy pojazdu, w celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy regulatora.
2. Do zacisku B+ i M podłączyć szczotkowy silnik elektryczny, o prądzie startowym nie większym niż 400A.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 40mm2.
4. Do zacisku B- podłączyć minus zasilania.
5. Do zacisku B+ podłączyć plus zasilania.
6. Do gniazda J2 włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
7. Do przewodu 1 PWR i do zacisku B+ podłączyć włącznik.
8. Za pomocą włącznika można włączać i wyłączać silnik w każdym momencie jego pracy.
9. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 400A.
10. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa regulatora i zacisk M.
11. Jeżeli zacisk M lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to należy podłączyć wentylator lub aluminiowy kątownik.




Schemat podłączenia silnika z regulatorem




















Brushed  DC   motor   controller   50kW  24V...72V 700A

Regulator  silnika   szczotkowego  DC   50kW  24V...72V 700A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

Specifications:
Dane techniczne:

Maksymalna moc Peak power 50kW
Napięcie zasilania Voltage 24V...72V
Maksymalny ciągły pobór prądu Rated current 280A
Maksymalny pobór prądu przez 10 s Peak current by 10 s 700A
Waga urządzenia Weight 1,6kg
Długość, szerokość i wysokość Length, width and height 20cm x 14,5cm x 6,2cm



Price Cena   4305 PLN




Jest to elektroniczny regulator obrotów silników szczotkowych prądu stałego, z odzyskiem energii podczas hamowania.
Służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość jazdy skutera,
motocykla, gokarta, łodzi, samochodu lub innego pojazdu.




1. Urządzenie należy przymocować do metalowej ramy lub obudowy pojazdu, w celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy regulatora.
2. Do zacisku B+ i M podłączyć szczotkowy silnik elektryczny, o prądzie startowym nie większym niż 700A.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 100mm2.
4. Do zacisku B- podłączyć minus zasilania.
5. Do zacisku B+ podłączyć plus zasilania.
6. Do gniazda J2 włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
7. Do przewodu 1 PWR i do zacisku B+ podłączyć włącznik.
8. Za pomocą włącznika można wyłączyć silnik w każdym momencie jego pracy.
9. Aby z powrotem włączyć silnik, należy potencjometrem zjechać do zera.
10. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 700A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa regulatora i zacisk M.
12. Jeżeli zacisk M lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to należy podłączyć wentylator lub aluminiowy kątownik.




Schemat podłączenia silnika z regulatorem





















Brushed  DC   motor   controller   57kW  24V...144V 400A

Regulator  silnika   szczotkowego  DC   57kW  24V...144V 400A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

Specifications:
Dane techniczne:

Maksymalna moc Peak power 57kW
Napięcie zasilania Voltage 24V...144V
Maksymalny ciągły pobór prądu Rated current 200A
Maksymalny pobór prądu przez 20 s Peak current by 20 s 400A
Waga urządzenia Weight 3,8kg
Długość, szerokość i wysokość Length, width and height 25cm x 16cm x 8,5cm



Price Cena   4428 PLN




Jest to elektroniczny regulator obrotów silników szczotkowych prądu stałego, z odzyskiem energii podczas hamowania. Służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość jazdy skutera, motocykla, gokarta, łodzi, samochodu lub innego pojazdu.




1. Urządzenie należy przymocować do metalowej ramy lub obudowy pojazdu, w celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy regulatora.
2. Do zacisku B+ i M podłączyć szczotkowy silnik elektryczny, o prądzie startowym nie większym niż 400A.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 50mm2.
4. Do zacisku B- podłączyć minus zasilania.
5. Do zacisku B+ podłączyć plus zasilania.
6. Do gniazda J2 włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
7. Do przewodu czerwonego podłączyć włącznik, a włącznik do akumulatora.
8. Za pomocą włącznika można wyłączyć silnik w każdym momencie jego pracy.
9. Aby z powrotem włączyć silnik, należy potencjometrem zjechać do zera.
10. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 400A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa regulatora i zacisk M.
12. Jeżeli zacisk M lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to należy do niej przymocować aluminiową blachę i wentylator.




Schemat podłączenia silnika z regulatorem




















Brushed  DC   motor   controller   86kW  24V...144V 600A

Regulator  silnika   szczotkowego  DC   86kW  24V...144V 600A


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

Specifications:
Dane techniczne:

Maksymalna moc Peak power 86kW
Napięcie zasilania Voltage 24V...144V
Maksymalny ciągły pobór prądu Rated current 300A
Maksymalny pobór prądu przez 60 s Peak current by 60 s 600A
Waga urządzenia Weight 3,4kg
Długość, szerokość i wysokość Length, width and height 24,7cm x 16,2cm x 8,5cm



Price Cena   6888 PLN




Jest to elektroniczny regulator obrotów silników szczotkowych prądu stałego, z odzyskiem energii podczas hamowania.
Służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość jazdy skutera,
motocykla, gokarta, łodzi, samochodu lub innego pojazdu.




1. Urządzenie należy przymocować do metalowej ramy lub obudowy pojazdu, w celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy regulatora.
2. Do zacisku B+ i M podłączyć szczotkowy silnik elektryczny, o prądzie startowym nie większym niż 600A.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 100mm2.
4. Do zacisku B- podłączyć minus zasilania.
5. Do zacisku B+ podłączyć plus zasilania.
6. Do gniazda J2 włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
7. Do przewodu 1 PWR i do zacisku B+ podłączyć włącznik.
8. Za pomocą włącznika można wyłączyć silnik w każdym momencie jego pracy.
9. Aby z powrotem włączyć silnik, należy potencjometrem zjechać do zera.
10. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 700A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa regulatora i zacisk M.
12. Jeżeli zacisk M lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to należy podłączyć wentylator lub aluminiowy kątownik.




Schemat podłączenia silnika z regulatorem




















Induction motor controller   9,6kW  24V...60V 200A

Regulator  silnika  indukcyjnego


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Specifications:
Dane techniczne:

Reguluje obroty silnikiem Regulates engine speed AC24kW96V o mocy 24kW AC38kW120V o mocy 38kW
Napięcie zasilania Voltage 24V 36V 48V 60V   24V 36V 48V 60V
Maksymalna moc przez 20 sekund Peak power by 20 s 4kW 4,7kW 5,8kW 6kW   4,8kW 6,5kW 8,2kW 9,6kW
Moc przy ciągłej pracy Rated power 2,8kW 3,6kW 3,8kW 4,2kW   3,1kW 4,3kW 4,8kW 5,4kW
Maks. pobór prądu przez 20 sekund Peak current by 20 s 170A 130A 120A 100A   200A 180A 170A 160A
Prąd przy ciągłej pracy Rated current 120A 100A 80A 70A   130A 120A 100A 90A
Prąd bez obciążenia No-load current 5,0A 3,7A 3,3A 2,6A   7,4A 5,2A 4,0A 3,4A
Obroty na minutę przy maks. mocy RPM at peak power 1500 2800 3400 3800   1000 2000 2900 3800
Długość, szerokość i wysokość Length, width and height 15,5cm x 9,5cm x 7,5cm
Waga urządzenia Weight 1,2kg



Price Cena   1735 PLN




Jest to elektroniczny regulator obrotów do silników indukcyjnych. Służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość jazdy roweru, skutera, motocykla, gokarta, samochodu lub innego pojazdu.




Szczegółowe dane techniczne są na stronie http://kellycontroller.com/kac6018s24v-60v240aac-induction-motor-controller-p-1405.html





Uruchomienie regulatora:
1. Kabel żółty, zielony i niebieski podłączyć do silnika indukcyjnego.
2. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 20mm2.
3. Do kabla czarnego podłączyć minus zasilania.
4. Do kabla czerwonego podłączyć plus zasilania.
5. Do kwadratowego gniazda włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
6. Do płaskiego gniazda włożyć wtyczkę kabla od enkodera.
7. Połączenia należy wykonać zgodnie z rysunkiem.
8. Za pomocą włącznika można włączać silnik w każdym momencie jego pracy.
9. Aby z powrotem włączyć silnik, należy potencjometrem zjechać do zera.
10. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 200A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa regulatora i zaciski przewodów.
12. Jeżeli zaciski przewodów lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to należy do radiatora przymocować wentylator.



Regulator obrotów do silnika indukcyjnego KIM7230 - schemat połączeń























Induction motor controller   15kW  24V...60V 320A

Regulator  silnika  indukcyjnego


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Specifications:
Dane techniczne:

Reguluje obroty silnikiem Regulates engine speed AC24kW96V o mocy 24kW   AC38kW120Vt o mocy 38kW   AC62kW120Vg o mocy 62kW
Napięcie zasilania Voltage 24V 36V 48V 60V   24V 36V 48V 60V   24V 36V 48V 60V
Maksymalna moc przez 20 sekund Peak power by 20 s 5,7kW 7,2kW 8,6kW 10,8kW   6kW 10kW 14kW 14kW   5,7kW 10kW 15kW 13kW
Moc przy ciągłej pracy Rated power 4,3kW 5,0kW 6,7kW 8,4kW   4kW 6,1kW 8,1kW 10kW   4,3kW 6,4kW 8,6kW 10,8kW
Maks. pobór prądu przez 20 sekund Peak current by 20 s 240A 200A 180A 180A   250A 280A 300A 240A   240A 280A 320A 220A
Prąd przy ciągłej pracy Rated current 180A 140A 140A 140A   170A 170A 170A 170A   180A 180A 180A 180A
Prąd bez obciążenia No-load current 16A 11A 7A 5A   30A 20A 15A 10A   40A 30A 24A 18A
Obroty na minutę przy maks. mocy RPM at peak power 3000 2000 3000 4000   2800 3600 4500 5500   1600 2400 3200 4000
Długość, szerokość i wysokość Length, width and height 14,6cm x 12,3cm x 6cm
Waga urządzenia Weight 1,4kg



Price Cena   1981 PLN




Jest to elektroniczny regulator obrotów do silników indukcyjnych. Służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość jazdy roweru, skutera, motocykla, gokarta, samochodu lub innego pojazdu.




Szczegółowe dane techniczne są na stronie http://kellycontroller.com/kac7230s24v-72v300aac-induction-motor-controller-p-1409.html





Uruchomienie regulatora:
1. Kabel żółty, zielony i niebieski podłączyć do silnika indukcyjnego.
2. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 20mm2.
3. Do kabla czarnego podłączyć minus zasilania.
4. Do kabla czerwonego podłączyć plus zasilania.
5. Do kwadratowego gniazda włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
6. Do płaskiego gniazda włożyć wtyczkę kabla od enkodera.
7. Połączenia należy wykonać zgodnie z rysunkiem.
8. Za pomocą włącznika można włączać silnik w każdym momencie jego pracy.
9. Aby z powrotem włączyć silnik, należy potencjometrem zjechać do zera.
10. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 400A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa regulatora i zaciski przewodów.
12. Jeżeli zaciski przewodów lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to należy do radiatora przymocować wentylator.



Regulator obrotów do silnika indukcyjnego KIM7230 - schemat połączeń
























Induction  motor  controller   20kW  24V...72V 280A

Regulator  silnika  indukcyjnego


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Specifications:
Dane techniczne:

Maksymalna moc Peak power 20kW
Napięcie zasilania Voltage 24V...72V
Maks. pobór prądu przez 10 s Peak current by 10 s 280A
Maksymalny ciągły pobór prądu Rated current 112A
Waga urządzenia Weight 1,4kg
Długość, szerokość i wysokość Length, width and height 20cm x 14,5cm x 6,2cm



Price Cena   4182 PLN




Elektroniczny regulator obrotów silników indukcyjnych KIM7230. Służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość pojazdu elektrycznego.




Szczegółowe dane techniczne są na stronie http://kellycontroller.com/kim723024v-72vac-induction-motor-controller-p-1262.html





Uruchomienie regulatora:
1. W celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy regulatora urządzenie należy przymocować do metalowej ramy pojazdu lub do radiatora z wentylatorem.
2. Do zacisków A, B i C podłączyć silnik indukcyjny.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 20mm2.
4. Do zacisku B- podłączyć minus zasilania.
5. Do zacisku B+ podłączyć plus zasilania.
6. Do gniazda J2 włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
7. Do przewodu czerwonego i do zacisku B+ podłączyć włącznik i szeregowo z nim bezpiecznik 2A, wszystkie połączenia należy wykonać zgodnie z rysunkiem w instrukcji
8. Za pomocą włącznika można włączać i wyłączać silnik w każdym momencie jego pracy.
9. Aby z powrotem włączyć silnik, należy potencjometrem zjechać do zera.
10. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 250A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa regulatora i zaciski A, B, C.
12. Jeżeli zaciski A, B, C lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to należy podłączyć wentylator lub aluminiowy kątownik.



Regulator obrotów do silnika indukcyjnego KIM7230 - schemat połączeń





















Induction   motor   controller   37kW  24V...72V  520A

Regulator  silnika  indukcyjnego


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Specifications:
Dane techniczne:

Maksymalna moc Peak power 37kW
Napięcie zasilania Voltage 24V...72V
Maks. pobór prądu przez 10 s Peak current by 10 s 520A
Maksymalny ciągły pobór prądu Rated current 192A
Waga urządzenia Weight 2,6kg
Długość, szerokość i wysokość Length, width and height 25cm x 16cm x 8,5cm



Price Cena   5289 PLN




Elektroniczny regulator obrotów silników indukcyjnych KIM7260E.  Służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość pojazdu elektrycznego.








Uruchomienie regulatora:
1. W celu dobrego odprowadzenia ciepła z obudowy regulatora urządzenie należy przymocować do metalowej ramy pojazdu lub do radiatora z wentylatorem.
2. Do zacisków A, B i C podłączyć silnik indukcyjny.
3. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 40mm2.
4. Do zacisku B- podłączyć minus zasilania.
5. Do zacisku B+ podłączyć plus zasilania.
6. Do gniazda J2 włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
7. Do przewodu czerwonego i do zacisku B+ podłączyć włącznik i szeregowo z nim bezpiecznik 2A, wszystkie połączenia należy wykonać zgodnie z rysunkiem w instrukcji
8. Za pomocą włącznika można włączać i wyłączać silnik w każdym momencie jego pracy.
9. Aby z powrotem włączyć silnik, należy potencjometrem zjechać do zera.
10.Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 500A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa regulatora i zaciski A, B, C.
12. Jeżeli zaciski A, B, C lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to należy podłączyć wentylator lub aluminiowy kątownik.



Regulator obrotów do silnika indukcyjnego KIM7260E - schemat połączeń





















Induction  motor  controller   40kW  24V...120V  400A

Regulator  silnika  indukcyjnego


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Specifications:
Dane techniczne:

Reguluje obroty silnikiem Regulates engine speed AC38kW96Vt o mocy 38kW   AC62kW120Vt o mocy 62kW   AC100kW120Vg o mocy 100kW
Napięcie zasilania Voltage 24V 48V 96V 120V   24V 48V 96V 120V   24V 48V 96V 120V
Maksymalna moc przez 20 s. Peak power by 20 s. 8kW 16kW 0kW 0kW   8kW 16kW 0kW 0kW   8kW 16kW 32kW 40kW
Moc przy ciągłej pracy Rated power 5kW 10kW 0kW 0kW   5kW 10kW 0kW 0kW   5kW 10kW 20kW 24kW
Maksymalny pobór prądu przez 20 sekund Peak current by 20 sekund 400A 400A 0A 0A   400A 400A 0A 0A   400A 400A 370A 370A
Prąd przy ciągłej pracy Rated current 250A 250A 0A 0A   250A 250A 0A 0A   250A 250A 220A 220A
Prąd bez obciążenia No-load current 30A 20A 0A 0A   40A 30A 0A 0A   50A 40A 30A 20A
Obroty na minutę przy maksymalnej mocy RPM at peak power 2000 3000 0 0   2800 2500 00 0   1800 3600 2800 4000
Długość, szerokość i wysokość Length, width and height 35cm x 26cm x 12cm
Waga urządzenia Weight 9kg



Price Cena   7380 PLN




Jest to elektroniczny regulator obrotów do silników indukcyjnych. Służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość jazdy skutera, motocykla, gokarta, samochodu lub innego pojazdu.








Uruchomienie regulatora:
1. Do zacisków W, V i U podłączyć silnik indukcyjny.
2. Połączenia należy wykonać kablem o przekroju co najmniej 50mm2.
3. Do zacisku B- podłączyć minus zasilania.
4. Do zacisku B+ podłączyć plus zasilania.
5. Do kwadratowego gniazda włożyć wtyczkę kabla z potencjometrem.
6. Do płaskiego gniazda włożyć wtyczkę kabla od enkodera.
7. Połączenia należy wykonać zgodnie z rysunkiem.
8. Za pomocą włącznika można włączać silnik w każdym momencie jego pracy.
9. Aby z powrotem włączyć silnik, należy potencjometrem zjechać do zera.
10. Do zasilania powinien też być podłączony bezpiecznik 400A.
11. Po dłuższej ciągłej pracy należy sprawdzić jak mocno się grzeje obudowa regulatora i zaciski przewodów.
12. Jeżeli zaciski przewodów lub obudowa jest tak gorąca że nie można jej utrzymać w ręce, to należy do radiatora przymocować wentylator.



Regulator obrotów do silnika indukcyjnego KIM7260E - schemat połączeń






















Kit a maximum power of 10,8kW , Vehicle speed 80km/h

Moc zestawu 10,8kW , Prędkość pojazdu 80km/h



Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie





Kit the power supply voltage of 60V, maximum current of 180A, then obtains the power of 10,8kW. Electric motor obtain 4000 rpm.




Controller description
           Motor description

 

Price Cena   3826 PLN




Zestaw napędowy, polecany do skutera, motocykla, gokarta, quada, łodzi, samochodu i innych pojazdów. Za pomocą regulatora można płynnie regulować prędkość pojazdu.
Pojazd o wadze 1200kg może osiągnąć prędkość 80km/h.

Regulator obrotów do silnika indukcyjnego KIM7230 - schemat połączeń




















Kit a maximum power of 21kW , Vehicle speed 120km/h

Moc zestawu 21kW , Prędkość pojazdu 120km/h


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie





Kit the power supply voltage of 72V, maximum current of 350A, then obtains the power of 21kW. Electric motor obtain obtain 4200 rpm.



Controller description
            Motor description


Price Cena   5658 PLN
Zestaw napędowy, polecany do skutera, motocykla, gokarta, quada, łodzi, samochodu i innych pojazdów. Za pomocą regulatora można płynnie regulować prędkość pojazdu.
Pojazd o wadze 1200kg może osiągnąć prędkość 120km/h.

Schemat podłączenia silnika z regulatorem






















Kit a maximum power of 22kW , Vehicle speed 120km/h

Moc zestawu 21kW , Prędkość pojazdu 120km/h


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie





Kit the power supply voltage of 72V, maximum current of 380A, then obtains the power of 22kW. Electric motor obtain obtain 6000 rpm.



Controller description            Motor description

Price Cena   7872 PLN



Zestaw napędowy, polecany do skutera, motocykla, gokarta, quada, łodzi, samochodu i innych pojazdów. Za pomocą regulatora można płynnie regulować prędkość pojazdu.
Pojazd o wadze 1200kg może osiągnąć prędkość 120km/h.


Regulator obrotów do silnika indukcyjnego KIM7230 - schemat połączeń






















Kit a maximum power of 40kW , Vehicle speed 160km/h

Moc zestawu 40kW , Prędkość pojazdu 160km/h


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie





Kit the power supply voltage of 120V, maximum current of 370A, then obtains the power of 40kW. Electric motor obtain obtain 4000 rpm.



Controller description            Motor description

Price Cena   12423 PLN



Zestaw napędowy, polecany do skutera, motocykla, gokarta, quada, łodzi, samochodu i innych pojazdów. Za pomocą regulatora można płynnie regulować prędkość pojazdu.
Pojazd o wadze 1200kg może osiągnąć prędkość 160km/h.


Regulator silnika indukcyjnego - schemat połączeń





















Charger  for   12V   battery   lead-acid   and   gel

Ładowarka   do   akumulatorów   12V   kwasowo-ołowiowych   i  żelowych




Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

 

 

 


Specifications:
Dane techniczne:

Napięcie zasilania Voltage 230V
Napięcie ładowania Charging voltage 14,2V
Maksymalny prąd ładowania Max Charging current 8A
Długość, szerokość i wysokość Length, width and height 11,1cm x 7,7cm x 5cm
Waga urządzenia Weight 0,3kg
Zabezpieczenie przed zwarciem Short-circuit protection +
Zabezpieczenie przed przegrzaniem Protection against overheating +
Zakres temperatury pracy Operating temperature range -5...+35stC



Price Cena   98,40 PLN






Jest to automatyczny zasilacz do ładowania akumulatorów 12V kwasowo-ołowiowych i żelowych o pojemnościach od 10 do 250Ah. Przystosowany jest do ładowania akumulatorów samochodów osobowych, busów, łodzi.

Jest bardzo prosty w obsłudze, wystarczy go podłączyć do akumulatora i do zasilania z sieci 230V. Gdy akumulator jest mocno rozładowany to ładowarka ładuje go prądem 8A. W trakcie ładowania, im akumulator jest bardziej naładowany, to ładowarka obniża prąd ładowania, ponieważ tylko małym prądem da się naładować akumulator do pełna. Po całkowitym naładowaniu akumulatora, ładowarka bardzo małym prądem utrzymuje akumulator w pełnej gotowości do pracy i może go tak utrzymywać non stop nawet przez wiele lat.

W ładowarce zamontowany jest termostat, który zabezpiecza przed przegrzaniem, ładowarka wyłączy się gdy jej temperatura będzie za wysoka. Po ostygnięciu sama się załączy.
Wentylator umożliwia prawidłową pracę ładowarki nawet w temperaturze 35stC. Ładowarkę można na stałe podłączyć do akumulatora.





Uruchomienie urządzenia:

1. Ładowarkę można na stałe przymocować w pobliżu akumulatora, w takim miejscu aby się nie zachlapała wodą, oraz z dala od wysokiej temperatury silnika.
2. Do zacisku L należy podłączyć fazę zasilania 230V.
3. Do zacisku N należy podłączyć zero zasilania.
4. Do zacisku należy podłączyć uziemienie zasilania.
5. Do zacisku -V należy podłączyć minus akumulatora.
6. Do zacisku +V należy podłączyć plus akumulatora.
7. Do zasilacza można podłączyć zwijacz kabla, podobny do zwijacza w odkurzaczu.





Schemat podłączenia silnika z regulatorem




GWARANCJA

Producent udziela 2 lata gwarancji na sprawne działanie ładowarki.

Gwarancja jest nieważna w przypadku;
1. Zewnętrznych i wewnętrznych uszkodzeń mechanicznych.
2. Samodzielnych prób naprawy urządzenia.
3. Zalania urządzenia wodą lub innymi płynami.
4. Podłączenia niewłaściwego napięcia.
5. Samodzielnego otwarcia obudowy urządzenia.





















100 pulse / rotate encoder

Enkoder 100 impulsów na obrót




Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Specifications:
Dane techniczne:

Typ enkodera Encoder type RLE3806-AB-100N
Napięcie zasilania Power source 5V ... 24V
Rozdzielczość Resolution 100 imp./obr
Maksymalna prędkość Maximum speed 5000 obr/min
Typ wyjścia Output type open collector
Sygnały wyjściowe Output signal AB
Maksymalna częstotliwość Maximum frequency 20 kHz
Średnica wałka Shaft diameter 6mm
Długość wałka Shaft lenght 17mm
Średnica enkodera Średnica enkodera 38mm
Długość przewodu Cable lenght 1,2m
Waga Weight 0,11kg

 

Price Cena   240 PLN

 





Enkoder to urządzenie elektroniczne pokazujące położenie wału silnika w danej chwili. Może służyć do sterowania pozycją maszyny, ewentualnie do obliczenia prędkości silnika
























16KW  electric  motor  brush  holder

Szczotkotrzymacz   do   silnika   16KW


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Specifications:
Dane techniczne:

Ilość szczotek Number of brushes 6
Długość, szerokość i wysokość szczotki Length, width and height 23mm x 26mm x 7mm
Średnica zewnętrzna pierścienia Outer diameter of the ring 165mm
Waga urządzenia Weight 0,6kg



Price Cena   492 PLN




Szczotkotrzymacz do silnika 16kW z kompletem 6 szczotek i 6 sprężyn. Pasuje do: silnika szczotkowego o mocy 16kW z naszej oferty





















23KW  electric  motor  brush  holder

Szczotkotrzymacz   do   silnika   23KW


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Specifications:
Dane techniczne:

Ilość szczotek Number of brushes 8
Długość, szerokość i wysokość szczotki Length, width and height 23mm x 26mm x 7mm
Średnica zewnętrzna pierścienia Outer diameter of the ring 195mm
Waga urządzenia Weight 0,9kg



Price Cena   517 PLN




Szczotkotrzymacz do silnika 23kW z kompletem 8 szczotek i 8 sprężyn. Pasuje do: silnika szczotkowego o mocy 23kW z naszej oferty





















32KW  electric  motor  brush  holder

Szczotkotrzymacz   do   silnika   32KW


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Specifications:
Dane techniczne:

Ilość szczotek Number of brushes 16
Długość, szerokość i wysokość szczotki Length, width and height 24mm x 19,5mm x 7mm
Średnica zewnętrzna pierścienia Outer diameter of the ring 195mm
Waga urządzenia Weight 1kg



Price Cena   615 PLN




Szczotkotrzymacz do silnika 32kW z kompletem 16 szczotek i 16 sprężyn. Pasuje do: silnika szczotkowego o mocy 32kW z naszej oferty






















Electric  speed  throttle control  with  foot

Stopka płynnej  regulacji  obrotów


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Specifications:
Dane techniczne:

Napięcie zasilania Voltage 5V
Długość, szerokość i wysokość Length, width and height 14cm x 4cm x 13,5cm
Wymiary stopki Dimensions footer 12cm x 4cm
Średnica otworów Diameter of the holes 6mm
Długość kabla Cable length 1,15m
Waga urządzenia Weight 0,3kg



Price Cena   246 PLN




Stopka do regulatora obrotów. Służy do płynnej regulacji obrotów silnika. Za pomocą tego urządzenia można płynnie regulować prędkość jazdy elektrycznego pojazdu.
























Mounting thermometer with probe from -50stC to 110stC

Termometr montażowy z sondą od -50stC do 110stC


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie



Dane techniczne

Zasilanie Power 2 baterie LR44 1,5V 200A
Długość, szerokość , wysokość Length, width and thickness 48mm x 28,6mm x 15,5mm
Pomiar temperatury Temperature measurement co 2 sekundy
Zakres temperatur Temperature range od -50stC do 110stC
Rozdzielczość Resolution 0,1 stC
Precyzja Accuracy +/-1stC
Długość czujnika temperatury Length of the temperature sensor 1 metr


Price Cena   28 PLN





Termometr montażowy z sondą . Służy do pomiaru temperatury w zakresie od -50stC do 110stC.

 




















Star  connection  terminal  for  induction  motor

Zwora  do  podłączenia  silnika  indukcyjnego  w  gwiazdę


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie



Dane techniczne

Maksymalny prąd Peak current 600A
Długość, szerokość i grubość Length, width and thickness 78mm x 20mm x 3mm
Średnica otworów Diameter of the holes 11mm
Odległośc między środkami otworów Distance between the centers of the holes 26mm
Materiał Material miedź / copper
Waga urządzenia Weight 33g


Price Cena   43 PLN






Zwora do silnika indukcyjnego. Służy  do  podłączenia  silnika  indukcyjnego  w  gwiazdę.

 





















Electric   motor & Speed controller   cooling  fan  12V  with  potentiometer

Wentylator  12V  z  potencjometrem  do   chłodzenia   silnika   elektrycznego  lub  regulatora obrotów



Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

Specifications:
Dane techniczne:

Zasilanie Voltage 12V
Maksymalna moc Peak power 40W
Maksymalny pobór prądu Peak current 3,24A
Długość, szerokość i wysokość Length, width and height 120mm x120mm x 45mm
Średnica turbinki Diameter of the turbine 110mm
Waga Weight 0,5kg



Price Cena   160 PLN






Wentylator przeznaczony do chłodzenia silnika elektrycznego lub regulatora obrotów. Dzięki niemu silnik lub regulator może dłużej pracować z pełną mocą. Wentylator wyposażony jest w potencjometr. Za pomocą potencjometru można regulować obroty wentylatora.






Uruchomienie urządzenia:

1. Najpierw wentylator należy przymocować na tylną część silnika lub na regulator obrotów w miejscu gdzie się najbardziej nagrzewa.
2. Przewód zasilający podłączyć do zasilania 12V.
3. Przewód oznaczony na czerwono podłączyć do plusa zasilania a czarny należy podłączyć do minusa zasilania.






GWARANCJA:

Producent udziela 2 lata gwarancji na sprawne działanie urządzenia.

Gwarancja jest nieważna w przypadku:
1. Zewnętrznych i wewnętrznych uszkodzeń mechanicznych.
2. Samodzielnych prób naprawy urządzenia.
3. Zalania urządzenia wodą lub innymi płynami.
4. Podłączenia niewłaściwego napięcia.
5. Samodzielnego otwarcia obudowy urządzenia.
























Electric   motor & Speed controller   cooling  fan  12V

Wentylator  do   chłodzenia   silnika   elektrycznego  lub  regulatora obrotów



Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

Specifications:
Dane techniczne:

Zasilanie Voltage 12V
Maksymalna moc Peak power 40W
Maksymalny pobór prądu Peak current 3,24A
Długość, szerokość i wysokość Length, width and height 120mm x120mm x 45mm
Średnica turbinki Diameter of the turbine 110mm
Waga Weight 0,5kg



Price Cena   123 PLN






Wentylator przeznaczony do chłodzenia silnika elektrycznego lub regulatora obrotów. Dzięki niemu silnik lub regulator może dłużej pracować z pełną mocą. Stosując wentylator razem z termostatem zabezpieczającym (np. 70stC), to gdy temperatura silnika lub regulatora przekroczy 70stC, wtedy wentylator może zostać automatycznie włączony przez termostat żeby zwiększyć wydajność chłodzenia.






Uruchomienie urządzenia:

1. Najpierw wentylator należy przymocować na tylną część silnika lub na regulator obrotów w miejscu gdzie się najbardziej nagrzewa.
2. Przewód zasilający podłączyć do zasilania 12V.
3. Przewód oznaczony na czerwono podłączyć do plusa zasilania a czarny należy podłączyć do minusa zasilania.






GWARANCJA:

Producent udziela 2 lata gwarancji na sprawne działanie urządzenia.

Gwarancja jest nieważna w przypadku:
1. Zewnętrznych i wewnętrznych uszkodzeń mechanicznych.
2. Samodzielnych prób naprawy urządzenia.
3. Zalania urządzenia wodą lub innymi płynami.
4. Podłączenia niewłaściwego napięcia.
5. Samodzielnego otwarcia obudowy urządzenia.





















Electric   motor   cooling  fan  32V

Wentylator  do   chłodzenia   silnika   elektrycznego



Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

Specifications:
Dane techniczne:

Zasilanie Voltage 32V
Maksymalna moc Peak power 67W
Maksymalny pobór prądu Peak current 2,1A
Średnica zewnętrzna Outer diameter 195mm
Średnica wewnętrzna Inner diameter 193mm
Wysokość Height 134mm
Średnica turbinki Diameter of the turbine 62mm
Waga Weight 0,5kg



Price Cena   369 PLN






Wentylator przeznaczony do chłodzenia silnika elektrycznego. Dzięki niemu silnik może dłużej pracować z pełną mocą. Jeżeli silnik elektryczny posiada termostat zabezpieczający (np. 70stC), to gdy temperatura silnika przekroczy 70stC, wtedy wentylator może zostać automatycznie włączony przez termostat żeby zwiększyć wydajność chłodzenia silnika.






Uruchomienie urządzenia:

1. Najpierw wentylator należy nałożyć na tylną część silnika (pasuje do silników o średnicy zewnętrznej do 193mm).
2. Przewód zasilający podłączyć do zasilania 32V.
3. Przewód oznaczony na czerwono podłączyć do plusa zasilania a czarny należy podłączyć do minusa zasilania.






GWARANCJA:

Producent udziela 2 lata gwarancji na sprawne działanie urządzenia.

Gwarancja jest nieważna w przypadku:
1. Zewnętrznych i wewnętrznych uszkodzeń mechanicznych.
2. Samodzielnych prób naprawy urządzenia.
3. Zalania urządzenia wodą lub innymi płynami.
4. Podłączenia niewłaściwego napięcia.
5. Samodzielnego otwarcia obudowy urządzenia.






















Electric   motor   cooling  fan  12V

Wentylator  do   chłodzenia   silnika   elektrycznego



Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

Specifications:
Dane techniczne:

Zasilanie Voltage 12V
Maksymalna moc Peak power 96W
Mniejszy poziom mocy Lower power level 27W
Maksymalny pobór prądu Peak current 7A
Prąd przy mniejszej mocy Current at lower power 2A
Średnica zewnętrzna Outer diameter 210mm
Średnica wewnętrzna Inner diameter 200mm
Wysokość Height 100mm
Średnica turbinki Diameter of the turbinea 62mm
Waga Weight 0,7kg



Price Cena   468 PLN






Jest to automatyczny wentylator do chłodzenia silnika elektrycznego. Dzięki niemu silnik może dłużej pracować z pełną mocą. Posiada możliwość ustawienia 2 poziomów wydajności chłodzenia. Jeżeli silnik elektryczny posiada termostat zwierny (np. 70stC), to gdy temperatura silnika przekroczy 70stC, wtedy wentylator automatycznie przełączy się na wydajniejszy poziom chłodzenia.





Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Uruchomienie urządzenia:

1. Najpierw wentylator należy nałożyć na tylną część silnika (pasuje do silników o średnicy zewnętrznej do 200mm).
2. Grubszy przewód podłączyć do zasilania 12V.
3. Przewód brązowy podłączyć do plusa akumulatora a niebieski należy podłączyć do minusa akumulatora.
4. Jeżeli silnik wyposażony jest w termostat zwierny, to cieńszy przewód należy do niego podłączyć. Zwarcie przewodów przez termostat powoduje zwiększenie obrotów i wydajności chłodzenia.





GWARANCJA:

Producent udziela 2 lata gwarancji na sprawne działanie urządzenia.

Gwarancja jest nieważna w przypadku:
1. Zewnętrznych i wewnętrznych uszkodzeń mechanicznych.
2. Samodzielnych prób naprawy urządzenia.
3. Zalania urządzenia wodą lub innymi płynami.
4. Podłączenia niewłaściwego napięcia.
5. Samodzielnego otwarcia obudowy urządzenia.






















Electric   motor   cooling  fan  with  double  turbines  12V

Wentylator   dwuturbinowy   do   chłodzenia   silnika   elektrycznego


Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie

Specifications:
Dane techniczne:

Zasilanie Voltage 12V
Maksymalna moc Peak power 192W
Mniejszy poziom mocy Lower power level 54W
Maksymalny pobór prądu Peak current 14A
Prąd przy mniejszej mocy Current at lower power 4A
Średnica zewnętrzna Outer diameter 210mm
Średnica wewnętrzna Inner diameter 200mm
Wysokość Height 200mm
Średnica turbinki Diameter of the turbinea 62mm
Ilość turbin Number of turbines 2
Waga Weight 1,3kg



Price Cena   738 PLN






Jest to automatyczny wentylator do chłodzenia silnika elektrycznego. Dzięki niemu silnik może dłużej pracować z pełną mocą. Wentylator jest wyposażony w dwie turbiny i posiada możliwość ustawienia 2 poziomów wydajności chłodzenia. Jeżeli silnik elektryczny posiada termostat zwierny (np. 70stC), to gdy temperatura silnika przekroczy 70stC, wtedy wentylator automatycznie przełączy się na wydajniejszy poziom chłodzenia.





Kliknij - zobaczysz duże zdjęcie


Uruchomienie urządzenia:

1. Najpierw wentylator należy nałożyć na tylną część silnika (pasuje do silników o średnicy zewnętrznej do 200mm).
2. Grubszy przewód podłączyć do zasilania 12V.
3. Przewód brązowy podłączyć do plusa akumulatora a niebieski należy podłączyć do minusa akumulatora.
4. Jeżeli silnik wyposażony jest w termostat zwierny, to cieńszy przewód należy do niego podłączyć. Zwarcie przewodów przez termostat powoduje zwiększenie obrotów i wydajności chłodzenia.





GWARANCJA:

Producent udziela 2 lata gwarancji na sprawne działanie urządzenia.

Gwarancja jest nieważna w przypadku:
1. Zewnętrznych i wewnętrznych uszkodzeń mechanicznych.
2. Samodzielnych prób naprawy urządzenia.
3. Zalania urządzenia wodą lub innymi płynami.
4. Podłączenia niewłaściwego napięcia.
5. Samodzielnego otwarcia obudowy urządzenia.



 

 












Sposoby chłodzenia silnika


Silnik elektryczny podobnie jak silnik spalinowy wymaga chłodzenia. Silnik spalinowy najlepiej pracuje i osiąga największą moc, gdy jego temperatura wynosi 90 stopni C. Silnik elektryczny, im bardziej jest chłodzony tym może dłużej pracować z pełną mocą. Temperatura silnika elektrycznego nie powinna przekraczać 70 stopni C.

Do silnika chłodzonego powietrzem polecam turbinkę z suszarki do włosów z własnym silniczkiem. Bardzo dobra jest turbinka z suszarki Remington PRO-AIR 2200. Turbinka wymaga zasilania prądem stałym o napięciu ok. 30V. Można ją zasilać z akumulatora 12V za pomocą przetwornicy, która podnosi napięcie do 30V.

Do silnika chłodzonego olejem należy podłączyć chłodnicę lub nagrzewnicę samochodową i zbiorniczek wyrównawczy. To wszystko wypełnić olejem przekładniowym stosowanym w skrzyniach biegów. Gdy silnik będzie się kręcić to olej zacznie samoczynnie krążyć. Do silnika można podłączyć pompkę oleju. Pompka zwiększy prędkość krążącego oleju, i silnik będzie lepiej chłodzony.























Nissan LEAF Acenta  -  prędkość 144km/h    przyśpieszenie 11,5s    moc 80kW    zasięg 250km    waga 1562kg  



Strona producenta
















BMW i3 94Ah Range Extender  -  prędkość 150km/h    przyśpieszenie 8,1s    moc 125kW    zasięg 330km    waga 1440kg



Strona producenta
















Tesla Model X P100D  -  prędkość 249km/h    przyśpieszenie 2,9s    moc 508kW    zasięg 465km    waga 2441kg 



Strona producenta
















Drive eO PP100 najmocniejszy samochód elektryczny    260km/h    3,5s    1190kW    1200kg    2520Nm



Strona producenta
















RIMAC Concept S  najszybszy samochód elektryczny    365km/h    2,5s    1018kW    1800kg    1800Nm



Strona producenta
















White Zombie, najszybciej startujący samochód elektryczny    199km/h    1,8s    570kW    193km    1065kg    355V



Strona producenta
















Silnik szczotkowy 32kW zamontowany do skrzyni biegów i sprzęgła w maluchu, próba bez obciążenia.






















PRZELICZANIE   JEDNOSTEK   MIAR




Przeliczanie mocy: z kilowatów na konie mechaniczne

1 kW (kilowat) = 1,36 KM (konie mechaniczne).

Aby przeliczyć należy wpisać w oknie wartość jednostki i nacisnąć przycisk "Przelicz".



Przelicza : kW (kilowaty) na KM (konie mechaniczne)
moc w kW   moc w KM
 

Zamiast przecinka wpisujemy kropkę. np: 1.5










Przeliczanie ciągu silnika : z LBS na waty

1 LBS = 13,535 W.

Aby przeliczyć należy wpisać w oknie wartość jednostki i nacisnąć przycisk "Przelicz".



Przelicza : LBS na waty
LBS   waty
 

Zamiast przecinka wpisujemy kropkę. np: 1.5









Przeliczanie prędkości: z kilometrów na godzinę, na mile na godzinę

1 km/h (kilometr na godzinę) = 0,6214 mph (mile na godzinę).

Aby przeliczyć należy wpisać w oknie wartość jednostki i nacisnąć przycisk "Przelicz".



Przelicza : km/h (kilometry na godzinę) na mph (mile na godzinę)
prędkość w km/h   prędkość w mph

Zamiast przecinka wpisujemy kropkę. np: 1.5









Przeliczanie długości: z cali na centymetry

1 cal = 2,54 cm.

Aby przeliczyć należy wpisać w oknie wartość jednostki i nacisnąć przycisk "Przelicz".



Przelicza : cale na centymetry
długość w calach   długość w centymetrach
 

Zamiast przecinka wpisujemy kropkę. np: 1.5









Przeliczanie ciężaru: z funtów na kilogramy

1 lb (funt) = 0,45359237kg (kilogramy).

Aby przeliczyć należy wpisać w oknie wartość jednostki i nacisnąć przycisk "Przelicz".



Przelicza : lb (funty) na kg (kilogramy)
waga w funtach   waga w kilogramach

Zamiast przecinka wpisujemy kropkę. np: 1.5









Przeliczanie momentu obrotowego: z ft lb na niutonometry

1 Nm (niutonometr) = 0.73756214837 ft lb.

Aby przeliczyć należy wpisać w oknie wartość jednostki i nacisnąć przycisk "Przelicz".



Przelicza : ft lb na Nm (niutonometry)
moment obrotowy w ft lb   moment obrotowy w niutonometrach

Zamiast przecinka wpisujemy kropkę. np: 1.5










Obliczenie momentu obrotowego silnika elektrycznego

 

Aby obliczyć należy wpisać moc silnika w kW i obroty silnika (obr/min) oraz nacisnąć przycisk "Przelicz".

moc w kW obroty obr/min   moment obrotowy w Nm

Zamiast przecinka wpisujemy kropkę. np: 1.5






















Najczęściej zadawane pytania



Jaki jest koszt przejechania pojazdem elektrycznym 100km ? Koszt przejechania 100km pojazdem elektrycznym jest średnio 5 razy niższy niż pojazdem z napędem spalinowym.
Który silnik klienci najczęściej kupują do napędu samochodu ? Najczęściej sprzedawany jest silnik szczotkowy o mocy 23kW.
Jaki jest koszt całego kompletu silnika 23kW z akumulatorami kwasowymi 300kg i pozostałymi akcesoriami do przeróbki samochodu na elektryczny? Koszt całego kompletu wynosi około 12000zł.
Jaką prędkość osiągnie samochód z silnikiem o mocy 23kW ? Po dłuższym rozpędzeniu przekroczy 120km/h.
Ile kilometrów można przejechać samochodem elektrycznym z 6 akumulatorami kwasowymi o pojemności 100Ah ? Można przejechać 50km, ale tylko wtedy gdy będziemy jechać z prędkością około 50km/h, przy poborze prądu około 50A.
Ile kilometrów można przejechać pojazdem elektrycznym z akumulatorami o wadze 300 kg ? Na akumulatorach kwasowych można przejechać ok 150 km ale jadąc tylko z prędkością 50km/h . Można przejechać nawet 300 km ale na akumulatorach litowych i jadąc z prędkością ok 80km/h.
Ile kilometrów można przejechać motocyklem elektrycznym z akumulatorami o wadze 50kg ? W motocyklu elektrycznym akumulatory litowe o wadze 50kg wystarczą na przejechanie ok. 100km, ale wtedy gdy będziemy jechać ekonomicznie z prędkością ok. 60km/h. Jadąc z prędkością 90km/h zasięg zmniejszy się prawie o połowę.
O ile jest droższy akumulator litowy od kwasowego ? Akumulator litowy jest 8 razy droższy od kwasowego.
Dlaczego silniki indukcyjne nie posiadają wentylatora ? Ponieważ mają szerokie zastosowanie. Wentylator jest niepotrzebny, gdy silnik pracuje krótko lub gdy pracuje z małą mocą. Wentylator należy zamontować wtedy, gdy stwierdzimy że silnik się mocno grzeje, przekracza temperaturę 70 stopni C.
Czy sprzęgło i skrzynia biegów jest potrzebna w pojeździe elektrycznym ? Pojazd bez sprzęgła i bez skrzyni biegów jest prostszy, bardziej trwały i wygodniejszy w obsłudze, ale wymaga zastosowania silnika czterokrotnie mocniejszego.





















Najmocniejszy silnik do pojazdów elektrycznych






















Silnik   indukcyjny   EVD-AMR-250-115 dual core



                  Dane  techniczne:

Napięcie zasilania 700V
Maksymalna moc przez 5 sekund 700kW
Maksymalny pobór prądu 968A
Obroty przy maksymalnej mocy 10000 rpm
Maksymalny moment obrotowy 812Nm
Waga silnika 107kg
Średnica silnika 270mm

 

 

 

 

 

 

 







Charakterystyka:





Wymiary:

Szczegółowe dane techniczne są na stronie http://www.evdrive.com/products/evd-motor-controller/







NAJLEPSZE   SILNIKI   ELEKTRYCZNE
( znalazłem w internecie, jak ktoś znajdzie dobry silnik to, proszę o kontakt into@into.pl   691516270)

  15kW - Silnik BLDC NT-POWER   80V   280A   61Nm   2850obr   fi 20,2cm   5,4kg   nt-power.eu   2,8kW/kg
  36kW - Silnik szczotkowy LEMCO LEM-200 D135RAGS   110V   400A   84Nm   4400obr   fi 200mm   10,7kg   lynchmotors.co.uk   3,4kW/kg
  75kW - Silnik BLDC Protean Drive w kole   400V   1000Nm   34kg   fi420mm   www.proteanelectric.com   2,2kW/kg
  80kW - Silnik BLDC EMRAX 208   350V   320A   160Nm   7000obr   9,4kg   fi 208mm   95%   www.enstroj.si   8,5kW/kg
100kW - Silnik szczotkowy Kostov K11 Alpha 250V   500A   194Nm   5800obr   fi 268mm   75kg   2700USD   kostov-motors.com   1,3kW/kg
100kW - Silnik BLDC EMRAX 228   540V   340A   240Nm   6500obr   12,3kg   fi 228mm   95%   www.enstroj.si   8,1kW/kg
123kW - Silnik indukcyjny HPEVS AC-35x2   144V   1000A   256Nm   8000obr   68kg   fi 228mm   hpevs.com   1,8kW/kg
124kW - Silnik szczotkowy WarP 11 HV   288V   600A   235Nm   5000obr   fi 290mm   101kg   3100USD   www.evsource.com   1,2kW/kg
165kW - Silnik BLDC YASA P400   700V   450A   360Nm   7500obr   24kg   fi 280mm   95%   www.yasamotors.com   6,9kW/kg
170kW - Silnik BLDC Zytek 350V   1000A   460Nm   12000obr   75kg   fi 340mm   www.zytekautomotive.co.uk   2,3kW/kg
200kW - Silnik BLDC YASA P750   700V   450A   790Nm   3250obr   37kg   fi 368mm   95%   www.yasamotors.com   5,4kW/kg
200kW - Silnik BLDC EMRAX 268   400V   360A   500Nm   5000obr   20,3kg   fi 268mm   95%   www.enstroj.si   9,9kW/kg
220kW - Silnik indukcyjny Hybrid Synchron Motor HSM1-10.18.22   400V   460Nm   12000obr   fi 29cm   76kg   95%   www.brusa.biz   2,9kW/kg
250kW - Silnik BLDC PowerPhase HD 250   750V   900Nm   5500obr   fi 390mm   95%   85kg   www.neweagle.net   2,9kW/kg
327kW - Silnik BLDC RIMAC PM-OC-300   800V   600A   424Nm   12000obr   59kg   fi 335mm   www.rimac-automobili.com   5,6kW/kg
350kW - Silnik indukcyjny REMY HVH250-115   700V   600A   440Nm   10000obr   57,2kg   fi 250mm   www.remyinc.com   6,1kW/kg
440kW - Silnik BLDC GKN EVO Axial Flux AF240   650V   1200Nm   5000obr   82kg   fi 380mm   www.gkn.com   5,4kW/kg
638kW - Silnik BLDC RIMAC PM-OC-500   800V   600A   660Nm   10600obr   95kg   fi 430mm   95%   www.rhmotor.com   6,7kW/kg
654kW - Silnik BLDC RIMAC PM-OC-600   800V   600A   848Nm   12000obr   115kg   fi 430mm   insideevs.com   5,7kW/kg
700kW - Silnik indukcyjny EVD-AMR-250-115 dual core   700V   968A   812Nm   10000obr   107kg   fi 270mm   www.evdrive.com   6,5kW/kg





















Zlecę wykonanie 20 falowników o dużej mocy.


Potrzebuję falowniki zasilane napięciem 144V, które mogą wytrzymać 800A poboru prądu z zasilania. Wykonanie takich falowników jest bardzo trudne i dlatego chcę to podzielić na kilka etapów.



W pierwszym etapie zlecę, wykonanie najprostszego prototypu falownika.
1. Prototyp falownika powinien być bez obudowy.
2. Posiadać, potencjometr do regulacji obrotów.
3. Zasilanie układu sterującego i drajwerów może być z akumulatorka 12V.
4. Zasilanie stopnia mocy może być z 4 akumulatorków 12V.
5. Stopień mocy falownika powinien być wykonany na 6 tranzystorach IRFP4468PbF, które sprawdzałem, wytrzymują bez radiatorów 40A
http://www.irf.com/product-info/datasheets/data/irfp4468pbf.pdf
6. Tranzystory powinny być tak zamontowane, aby można było zmierzyć ich temperaturę.
7. W trakcie pracy, pod obciążeniem 40A tranzystory powinny się jednakowo nagrzewać ( 60...70 stopni C ).
8. Temperatura żadnego elementu falownika nie może przekroczyć 70 stopni C.
9. Silnik regulowany przez ten prototyp, powinien pracować równomiernie bez szarpnięć.



Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny 691516270 lub mejlowy into@into.pl.




















P.P.H.U. "INTO"   Adam Szymański   57-100 Strzelin   ul. Kamienna 3   tel. 691 51 62 70   into@into.pl   NIP: 914-000-85-78   Powiatowy Bank Spółdzielczy w Strzelinie   Numer konta 69 9588 0004 0012 6003 2000 0010
Zakład czynny od 8:00 do 16:00 w soboty od 8:00 do 14:00